Koel- en Vrieshuis Veldboer kiest voor flexibiliteit met WMS in de Cloud

Jos Veldboer

Koel- en Vrieshuis Veldboer kiest voor flexibiliteit met WMS in de Cloud

Ede, 29 juni 2017 – Koel- en Vrieshuis Veldboer hecht ouderwets waarde aan service en probeert daar waar mogelijk klanten te ondersteunen in hun logistiek en opslag. Om een optimaal logistiek proces te waarborgen en de klantverwachting te kunnen overtreffen, heeft de koel- en vriesspecialist gekozen voor Nekovri Dynamics – de softwareoplossing van Boltrics voor koel- en vrieslogistiek.
Het Koel- en Vrieshuis van Jos Veldboer, opgericht in 1984, heeft door de jaren heen de dienstverlening uitgebreid, aangepast en geoptimaliseerd. Om deze groeiende dienstverlening te ondersteunen, biedt het huidige MS-Dos softwaresysteem van Jos Veldboer niet langer de gewenste support.

Jos Veldboer: “Met onze huidige oplossing lopen we tegen de technologische beperkingen aan en is het een bewerkelijke taak om data inzichtelijk te maken. Zodra de software van Boltrics is geïmplementeerd, kunnen we met één druk op de knop – via een EDI-interface – onze klanten van informatie voorzien en gebruikmaken van de nieuwste innovaties. Daarnaast registeren we straks warehouse activiteiten direct in het WMS – dat zorgt voor eenvoud en voorkomt fouten.”

Nekovri Dynamics is in nauwe samenwerking met de vereniging van Koel- en vrieshuizen (Nekovri) ontwikkeld en daardoor volledig afgestemd op de wensen van de branche. Met het WMS-systeem krijgt Jos Veldboer de mogelijkheid om EDI-interfaces te realiseren en RF-barcodescanning in werking te stellen.

Over Jos Veldboer
Jos Veldboer Koel- en Vrieshuis beschikt over een ruime opslagcapaciteit in koelen en vriezen; 3 eigen invriestunnels met een capaciteit van ruim 120.000 kg. Daarnaast beschikt men over erkenning B uitsnijderij en een eigen weegbrug 60 ton. Jos Veldboer Koel- en Vrieshuis hecht nog ouderwets waarde aan service en probeert daar waar dat in het vermogen ligt klanten te ondersteunen in hun logistiek en opslag.

Daphne Tollenaar
Geplaatst door:
Daphne Tollenaar

Marketing & Communication