Webinar: Stroomlijn uw ocean freight processen en benut de datagoudmijn

Webinar: Krijg meer grip op uw ocean freight processen & benut de datagoudmijn | Boltrics

Webinar: Stroomlijn uw ocean freight processen en benut de datagoudmijn

Binnen de ocean freight sector laten veel bedrijven een enorm potentieel onbenut. Namelijk de mate waarin ze de digitale wereld hebben omarmd. Maar ook de gegevens die ze verzamelen én voor zichzelf houden. Hoe zit dat bij u?

Verspilt u tijd aan het registeren van de benodigde gegevens in verschillende systemen? Eisen uw klanten continu op de hoogte gehouden te worden wanneer welke vracht aankomt, in welke containers en eventuele vertragingen? Maar heeft u geen idee hoe u deze informatie met hen kunt delen?

In ongeveer een uur laat Matthijs Smittenaar zien hoe u gemakkelijk de processen voor de afhandeling van ocean freight kunt stroomlijnen. Daarnaast toont hij hoe u deze in één oplossing kunt samenbrengen met uw douane-, warehouse- en transportactiviteiten en dankzij de beschikbare data vervolgens de klantervaring heel eenvoudig kunt optimaliseren.

Tijdens dit webinar leert u in 60 minuten meer over hoe u:

  • Kunt profiteren van de big data “goudmijn” binnen ocean freight
  • Exact weet welke activiteiten nog uitgevoerd moeten worden
  • Complexe tariefafspraken vastlegt om grip te houden op kosten
  • Tijd en geld bespaart met standaard beschikbare integratiemogelijkheden
  • Gemakkelijk inzicht krijgt in de verdiensten per klant

Bekijk het webinar:

Vul het formulier in en bekijk het webinar.

  • * Mocht u van gedachten veranderen, klik dan op de "unsubscribe link". Deze vindt u in de footer van iedere mail die u van ons ontvangt. Heeft u nog vragen? Mail dan naar marketing@boltrics.nl. Wij gaan respectvol met persoonsgegevens om en dat blijven we uiteraard doen. Voor meer informatie verwijzen we u naar het privacy statement op onze website. Door op "Update mijn profiel" te klikken, stemt u ermee in dat wij uw informatie mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.
Daphne Tollenaar
Geplaatst door:
Daphne Tollenaar

Marketing & Communication