De afgelopen jaren kende de logistieke sector al een stijgend belang van datagebruik in de interne processen. Met het oog op de trends in 2021 en de verwachte langzaam herstellende logistieke markt na de coronacrisis, wordt de invloed van data in uw processen alleen maar groter. Want kreeg u zoveel werk op uw bord kreeg, dat niet meer wist waar u uw personeel vandaan moest halen? Of maakten uw werkzaamheden een vrije val als gevolg van de coronacrisis? In beide gevallen zult u uw activiteiten zo efficiënt mogelijk moeten inrichten. Alleen zo kunt u omgaan met de toch al krappe marges én de gevolgen de huidige crisis.

Analytics modules in 3PL Dynamics

Zoals u in een eerdere blog heeft kunnen lezen, kunt u eenvoudig gebruik maken van de data in uw organisatie met de modules Analytics Essentials of Analytics Advanced. Waar u bij Analytics Advanced, via Microsoft Power BI, inzicht krijgt in de belangrijkste KPI’s voor logistiek dienstverleners, heeft u met de module Analytics Essentials eenvoudig en real time inzicht in uw gegevens – direct vanuit uw 3PL Dynamics omgeving.

Hoe werkt Analytics Essentials?

‘Klinkt goed! Maar hoe gaat dat in zijn werk?’ In onderstaande video leggen we uit hoe u eenvoudig dashboards maakt met Analytics Essentials en hoe u deze dashboards kunt gebruiken. Ontdek het zelf!

Meer informatie over de Analytics modules?

Wilt u meer informatie over Analytics Essentials? Of wilt u deze module toepassen in uw eigen processen? Dien dan een request in via het klantenportaal en zet direct de eerste stap naar datagericht werken.