In no-time supportmeldingen aanmaken via het nieuwe klantportaal

Update Dynamics 365 Business Central | Boltrics

In no-time supportmeldingen aanmaken via het nieuwe klantportaal

Stilstand is achteruitgang. Dat hoeven we u als lid van het Boltrics peloton niet te vertellen. U heeft niet voor niets gekozen voor de altijd up-to-date oplossing van Boltrics. Maar deze belofte stopt niet bij uw logistieke oplossing. Ook binnen onze organisatie dragen wij deze gedachten graag uit. We blijven onszelf vernieuwen en innoveren met het doel om een betere dienstverlening te bieden aan u als klant. Het laatste resultaat? Een nieuw klantportaal. Hierin kunt u in de toekomst meerdere functionaliteiten centraal terugvinden. Zo worden functionaliteiten als support, request, versiebeheer en installaties hierin ondergebracht. In deze eerste blog in de reeks over het nieuwe klantportaal gaan we in op stap één van het in gebruik nemen van dit portaal: support.

Support via het klantportaal

Support wordt vanaf nu geboden via het nieuwe klantportaal. Waar u voorheen een supportticket in diende door te mailen naar support@boltrics.nl, doet u dit nu via het online klantportaal. Het voordeel? U heeft nu de mogelijkheid om meer gestructureerd meldingen in te dienen. Daardoor kunnen onze consultants u efficiënter helpen, en bent u zo weer onderweg!

De voordelen van het klantportaal

Naast de manier waarop u een supportmelding instuurt, heeft u met deze nieuwe manier van werken ook een beter overzicht van de openstaande én afgeronde tickets. Zo kunt u eenvoudig de status inzien van uw melding (1), ziet u in één oog opslag welke consultant uw melding heeft opgepakt (2) en weet u meteen welke vestiging de melding betreft door hierop te filteren (3).

Direct aan de slag

Wilt u profiteren van de voordelen van het nieuwe klantportaal? Ontdek in onderstaande video hoe u eenvoudig een supportmelding aanmaakt.

De overgang naar het nieuwe klantportaal

De nieuwe werkwijze voor support is de eerste stap in de overgang naar het nieuwe klantportaal. Om deze stap voor u zo geleidelijk mogelijk te zetten, wordt er telefonisch contact met u opgenomen door onze supportafdeling. Daarna kunt u gebruik maken van het portaal. Heeft u – nadat er contact met u is opgenomen – nog vragen over het klantportaal? Dan kunt u mailen naar rdoest@boltrics.nl. Benieuwd welke functionaliteiten er nog meer toegevoegd worden aan het klantportaal? En wilt u weten hoe u daarvan kunt profiteren? Blijf dan onze blogs in de gaten houden.

Geplaatst door:
Rick Doest