Het jaar is bijna achter de rug. En wat voor één. Een jaar waarin u alle zeilen heeft moeten bijzetten om de razendsnelle technologische ontwikkelingen te volgen. Een jaar vol nieuwe hordes. Waren het niet de beperkende coronamaatregelen, dan wel de nieuwe opkomende markten waarin u uw intreden deed. Een jaar waarin u kansen wilde grijpen, maar uw bestaande business niet uit het oog kon verliezen. En dat alles terwijl u de best mogelijke dienstverlening voor uw klanten bood. Maar, het jaar is bijna ten einde. En dat betekent dat het tijd is voor de eindejaarscheck. In deze blog helpen we u op weg en zorgen we dat de laatste meters een eitje worden.

Check. Check. Check.

De eindejaarscheck bestaat niet enkel uit het afsluiten van uw boekjaar. Er zijn veel meer financiële facetten waar u rekening mee moet houden voor 1 januari. Heeft u uw boekhoudinstellingen al aangepast naar het nieuwe jaar? Zijn de nieuwe factuurperioden al beschikbaar in uw omgeving? Zijn uw contracten nog geldig? Hoe u dit checkt én direct aanpast, leest u in onze blog ga voorbereid het nieuwe jaar in: doe de eindejaarscheck.

Nummerreeksen aanmaken

Eén van de zaken die u moet controleren om zonder stress het nieuwe jaar in te gaan, zijn de nummerreeksen in 3PL Dynamics. Deze past u jaarlijks aan om foutmeldingen in het begin van het jaar te voorkomen. Maar dit kan makkelijker! Dankzij nieuwe functionaliteit hoeft u niet meer elk jaar te denken aan het aanpassen van deze nummerreeksen. U update uw nummerreeksen automatisch voor de komende jaren. Zo blijft uw logistieke operatie automatisch doorlopen zonder foutmeldingen wanneer u dit vergeet. Bekijk hoe u dit eenvoudig instelt in onderstaande video.

Nieuw jaar. Nieuwe mogelijkheden.

Met de eindejaarscheck heeft u in no-time alle zaken geregeld om goed uit de startblokken te komen in het nieuwe jaar. En door automatisch nummerreeksen aan te maken voor de komende perioden, hoeft u hier volgend jaar niet meer naar om te kijken. Heeft u na het lezen van de blog een vraag over uw boekingsperioden of contracten? Of krijgt u toch een foutmelding in januari? Dan kunt u vertrouwen op de ondersteuning van ons supportteam.

Doe de eindejaarscheck. Controleer uw

  1. Factuurperioden
  2. Nummerreeksen
  3. Boekhoudinstellingen
  4. Gebruikersinstellingen
  5. Contracten

Hoe u dit checkt én direct aanpast, leest u in onze blog ga voorbereid het nieuwe jaar in: doe de eindejaarscheck.