Software voor Expediteurs

Als expediteur weet u als geen ander dat u aan de nodige formaliteiten moet voldoen – zeker als het gaat om internationaal transport. Beperkt uw verouderde systeem uw groei en heeft het een negatieve invloed op uw klanttevredenheid? Verspilt u tijd aan het handmatig registreren van de benodigde gegevens voor zendingen? Kost het u minimaal een dag om uw facturen de deur uit te sturen?

Met de expediteurs software van Boltrics heeft u met één druk op de knop inzicht in prijs- en contractafspraken. En verzorgt u met hetzelfde gemak vrachtbrieven, douanedocumenten en facturatie. Uw processen vereenvoudigen was nog nooit zo makkelijk.

Groupage & wegtransport

Werkt u met groupage? Dan heeft u per route te maken met verschillende ophaal- én afleveradressen. Onze expeditie software geeft al uw orders, klanten en vervoerders weer in één overzicht. Dat maakt het plannen van ritten een stuk eenvoudiger.

Luchtvracht

Handel alle luchtvrachtprocessen af en genereer bijbehorende documenten vanuit onze software. Vereenvoudig het proces en voorkom fouten met een directe koppeling met Cargonaut. Vanuit het systeem drukt u bij exportzendingen de Master- en House Air Way Bills met één druk op de knop af of verstuurt u deze digitaal naar de betrokken partijen (e-AWB).

Zeevracht

Voer gegevens slechts eenmaal in en laat het systeem verder het werk doen. Registreer bijvoorbeeld per bestemming de losse boekingen en laat de software deze vervolgens als deelzendingen koppelen aan een containerdossier. De oplossing houdt daarbij rekening met het totale gewicht en formaat van de deelzendingen. Het enige wat u nog hoeft te doen, is de laadlijst en container manifest uit te draaien.

Douane

De software van Boltrics is uitgerust met uitgebreide douanefunctionaliteit en -koppelingen. Daarmee doet u geautomatiseerd aangifte, genereert u automatisch de benodigde documenten en houdt u inzicht in het douaneproces. Zo verkleint u de foutmarge en versnelt u het proces aanzienlijk.

Facturen goedkeuren in dynamics nav

Vereenvoudig de verwerking van inkoopfacturen

Stuur naast uw logistieke activiteiten ook de financiële stroom aan met onze software. Match binnenkomende facturen met gemaakte afspraken en beperk fouten tot een minimum.

 

Wilt u het proces verder automatiseren? Dan biedt Document Capture module uitkomst. Scan facturen in en verzend ze naar Dynamics NAV, waar de gegevens door een geïntegreerde Document Capture oplossing worden afgehandeld. Verlaag daarmee de administratieve handelingen en bijbehorende kosten.

Onze

software

Onze software is ontwikkeld op basis van branche brede input, zodat álle logistiek dienstverleners er mee kunnen werken.
3PL Dynamics

3PL Dynamics: software voor logistiek dienstverleners die actief zijn in op- en overslag.

Nekovri Dynamics

Nekovri Dynamics: software voor dienstverleners in de koel- en vrieslogistiek.

Microsoft technologie

Onze software is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV, de bedrijfsoplossing voor het midden- en kleinbedrijf. Dynamics NAV is zeer flexibel, en heeft de vertrouwde Microsoft look&feel, zodat uw medewerkers er gemakkelijk en prettig mee werken.

Microsoft’s ontwikkelteam werkt continu aan Dynamics NAV. Nieuwe mogelijkheden in Dynamics NAV, zijn ook beschikbaar in 3PL Dynamics en Nekovri Dynamics. Omdat al onze klanten altijd op de laatste software release werken, hebben zij allemaal de beschikking over de nieuwste mogelijkheden van Dynamics NAV.

Microsoft Dynamics NAV voor logistiek dienstverleners

alles-in-één

FMS, WMS, TMS, Douane en Finance

In onze software voor logistiek dienstverleners zijn WMS, TMS en FMS volledig geïntegreerd. Daarmee is de software een complete oplossing voor logistiek dienstverleners die Warehousing, Transport en Expeditie (Forwarding) doen, inclusief de bijbehorende douaneformaliteiten. Zo volgt u uw zendingen door het gehele logistieke proces en heeft u altijd inzicht op zowel klant- als zending-niveau.

Werkt

Overal

On Premise Logistiek Dienstverlening
On premise

Bij de on-premise-variant koopt u de software en installeert u het op een fysieke (eigen) server. In uw eigen pand, of extern, bij een datacenter. De hardware wordt dan beheerd door uw eigen IT-afdeling of door een externe partij. De software is in dit geval te benaderen binnen het local area network (LAN) van uw organisatie.

Cloud Logistiek dienstverlening
In de cloud

Staat uw software ‘in the cloud’, dan heeft u er geen omkijken meer naar. U betaalt een vast bedrag per maand. De software wordt geïnstalleerd in Microsoft Azure, de cloud van Microsoft en via een internetverbinding heeft u toegang, ongeacht waar u bent. Geen zorgen over de data & performance, want het IT-beheer is bij de maandelijkse prijs inbegrepen. Uw IT-afdeling beheert het systeem alleen functioneel.

Hybride logistiek dienstverlening
Hybride

Hybride is een combinatie van cloud en on-premise systemen. Bijvoorbeeld de logistieke software lokaal (on-premise) en andere software, zoals CRM-online, Office365 en Power BI in de cloud. Alles volledig geïntegreerd, dus de gebruikers merken niet in welke omgeving ze werken. Bovendien gebruiken ze voor alle systemen dezelfde inloggegevens, wel zo makkelijk!