Als expediteur weet u als geen ander dat u aan de nodige formaliteiten moet voldoen – zeker als het gaat om internationaal transport. Beperkt uw verouderde systeem uw groei en heeft het een negatieve invloed op uw klanttevredenheid? Verspilt u tijd aan het handmatig registreren van de benodigde gegevens voor zendingen? Kost het u minimaal een dag om uw facturen de deur uit te sturen?
Met de expediteurs software van Boltrics heeft u met één druk op de knop inzicht in prijs- en contractafspraken. En verzorgt u met hetzelfde gemak vrachtbrieven, douanedocumenten en facturatie. Uw processen vereenvoudigen was nog nooit zo makkelijk.
Werkt u met groupage? Dan heeft u per route te maken met verschillende ophaal- én afleveradressen. Onze expeditie software geeft al uw orders, klanten en vervoerders weer in één overzicht. Dat maakt het plannen van ritten een stuk eenvoudiger.
Voer gegevens slechts eenmaal in en laat het systeem verder het werk doen. Registreer bijvoorbeeld per bestemming de losse boekingen en laat de software deze vervolgens als deelzendingen koppelen aan een containerdossier. De oplossing houdt daarbij rekening met het totale gewicht en formaat van de deelzendingen. Het enige wat u nog hoeft te doen, is de laadlijst en container manifest uit te draaien.
De software van Boltrics is uitgerust met uitgebreide douanefunctionaliteit en -koppelingen. Daarmee doet u geautomatiseerd aangifte, genereert u automatisch de benodigde documenten en houdt u inzicht in het douaneproces. Zo verkleint u de foutmarge en versnelt u het proces aanzienlijk.
Stuur naast uw logistieke activiteiten ook de financiële stroom aan met onze software. Match binnenkomende facturen met gemaakte afspraken en beperk fouten tot een minimum.
Wilt u het proces verder automatiseren? Dan biedt Document Capture module uitkomst. Scan facturen in en verzend ze naar Dynamics 365 Business Central, waar de gegevens door een geïntegreerde Document Capture oplossing worden afgehandeld. Verlaag daarmee de administratieve handelingen en bijbehorende kosten.
Onze
alles-in-één
In onze software voor logistiek dienstverleners zijn WMS, TMS en FMS volledig geïntegreerd. Daarmee is de software een complete oplossing voor logistiek dienstverleners die Warehousing, Transport en Expeditie (Forwarding) doen, inclusief de bijbehorende douaneformaliteiten. Zo volgt u uw zendingen door het gehele logistieke proces en heeft u altijd inzicht op zowel klant- als zending-niveau.
"Mee veranderen volstaat niet; het doel is voorop lopen. 3PL Dynamics maakt dit mogelijk"
Ruud Bakker - www.boslogistics.eu
Met de gekozen oplossing van 3PL Dynamics is het voor Estron mogelijk alle warehouse processen te registreren en ondersteunen, zoals inslag, uitslag, opslag, productieproces, crossdocking, orderpicking, blokkade van goederen, facturatie en rapportage. De processen worden volledig met RF-scanners ondersteund.
Rene Hoogvliet - www.estron-group.com
“Met 3PL Dynamics realiseren we eenvoudig interfaces met andere partijen en zijn we in staat onze airfreight specifieke processen te ondersteunen. Ook onze warehouse- en transportactiviteiten zijn ondergebracht in dezelfde softwareoplossing waardoor alles geïntegreerd is, data slechts één keer ingevoerd wordt en onze management informatie eenvoudig een totaalbeeld geeft van al onze activiteiten.”
Eric Aarsen - www.vcklogistics.com/airfreight
“De oplossing van Boltrics is gebouwd binnen de standaard Dynamics 365 Business Central technologie, dus zonder maatwerk, waardoor we altijd naadloos mee kunnen met upgrades en in de toekomst geen last meer hebben van verouderde software.”
VCK Logistics - www.vcklogistics.com
Werkt
Bij de on-premise-variant koopt u de software en installeert u het op een fysieke (eigen) server. In uw eigen pand, of extern, bij een datacenter. De hardware wordt dan beheerd door uw eigen IT-afdeling of door een externe partij. De software is in dit geval te benaderen binnen het local area network (LAN) van uw organisatie.
Staat uw software ‘in the cloud’, dan heeft u er geen omkijken meer naar. U betaalt een vast bedrag per maand. De software wordt geïnstalleerd in Microsoft Azure, de cloud van Microsoft en via een internetverbinding heeft u toegang, ongeacht waar u bent. Geen zorgen over de data & performance, want het IT-beheer is bij de maandelijkse prijs inbegrepen. Uw IT-afdeling beheert het systeem alleen functioneel.
Hybride is een combinatie van cloud en on-premise systemen. Bijvoorbeeld de logistieke software lokaal (on-premise) en andere software, zoals CRM-online, Office365 en Power BI in de cloud. Alles volledig geïntegreerd, dus de gebruikers merken niet in welke omgeving ze werken. Bovendien gebruiken ze voor alle systemen dezelfde inloggegevens, wel zo makkelijk!