Warehousing

Om de klantverwachting van lagere kosten en kortere doorlooptijden waar te maken, moet u continu op scherp staan. Door uw warehouse processen te automatiseren met de software van Boltrics verscherpt u de focus op kosten, efficiëntie, kwaliteit en betrouwbaarheid, terwijl u de eigen administratieve last verlicht.

WMS-software voor 3PL logistiek

Specifiek voor logistiek dienstverleners die actief zijn in op- en overslag hebben wij een WMS-systeem ontwikkeld. Van een eenvoudige inslag, tot RF-Scanning, Cross-Docking, Douane afhandeling en EDI: het is allemaal beschikbaar in 3PL Dynamics!

Anders dan bij andere systemen zijn artikelen in ons WMS gekoppeld aan klanten/opdrachtgevers. Meerdere klanten in één warehouse is dus standaard in onze software. En met één druk op de knop zijn alle value added logistics activiteiten geregistreerd én gefactureerd.

Brochure WMS

Bekijk hier de WMS-brochure.

Warehousing software

Modules

WMS software

Het Warehouse Management Systeem (WMS) van Nekovri Dynamics en 3PL Dynamics ondersteunt uw volledige warehouse activiteiten. Het warehouse software systeem bevat alle essentiële onderdelen van een public warehouse:

Orderpicking

Onze oplossing is optimaal ingericht voor alle orderpick-activiteiten van logistiek dienstverleners, ongeacht welke pickmethode u gebruikt, en of u nu werkt met draadloze barcodescanners of voicepicking.
lees meer

Value Added Logistics

VAL-activiteiten plannen en administreren in het WMS, volledig geïntegreerd in het scanproces. Facturatie van VAL-activiteiten is met één druk op de knop geregeld.
lees meer

Cross docking

De cross docking module maakt het mogelijk om inkomende goederen direct om te zetten in uitgaande goederen. Via het scanproces worden de goederen direct op de goede cross dock locatie geplaatst voor uitslag.
lees meer

RF-scanning

Met de module RF-scanning worden alle warehouse activiteiten aangestuurd via scanners. Altijd realtime inzicht: dat zorgt voor grip en controle op de logistieke processen.
lees meer

Douane

Door een directe koppeling van onze software met de systemen van de douane kunt u voor de goederen van uw klanten gemakkelijk en geautomatiseerd aangifte doen.
lees meer

Weegintegratie

Als u met gewichtsartikelen werkt of afrekent op basis van werkelijke kilogrammen, dan is het van belang de juiste gewichten te registreren. Via standaard koppelingen met weegschalen en weegbruggen worden gegevens via scanners of touch screens uitgelezen en direct in het WMS geregistreerd.

Tracking & tracing

Elke beweging van goederen, partijen, batches, pallets of dozen in het magazijn, wordt geregistreerd en zijn met één druk op de knop inzichtelijk.

Kwaliteitscontrole

Door de koppeling van draadloze terminals of tablets aan het WMS kunt u goederen op alle momenten in het logistieke proces controleren op kwaliteit. De resultaten van de kwaliteitscontrole worden daarbij gekoppeld aan de betreffende goederen, artikelen, partijen of batches.
lees meer

Labels printen

Ontwerp zelf SSCC-labels zoals uw klanten ze willen zien! Per product, per klant, en per afleveradres kunt u een afwijkend label definiëren en printen.
lees meer

Klantenportaal

Via een eigen webportaal geeft u uw klanten de mogelijkheid informatie te raadplegen over facturen,  in- en uitslagen (tot op artikel/partij niveau) en mutaties van voorraden.
lees meer

EDI

Een interface met uw klanten realiseren via gestandaardiseerde EDI-protocollen of een klantspecifieke interface? Via onze connector leveren wij out-of-the-box een groot aantal standaard interface berichten. Wilt u aansluiten bij een specifiek bericht formaat van uw klant? Dan kan dat via het Logic Apps platform. Wij leggen de verbinding en u heeft er geen omkijken meer naar!

Facturatie

Onze oplossing integreert naadloos met de financiële administratie in Dynamics NAV, zodat alle warehouse activiteiten per klant, eenvoudig en snel, geregistreerd en gefactureerd kunnen worden. Daardoor heeft u altijd real-time inzicht in uw financiële situatie én in de openstaande facturen en kunt u uw logistieke- en financiele data integreren in management rapportages.
lees meer

Onze

software

Onze software is ontwikkeld op basis van branche brede input, zodat álle logistiek dienstverleners er mee kunnen werken.
3PL Dynamics

3PL Dynamics: software voor logistiek dienstverleners die actief zijn in op- en overslag.

Nekovri Dynamics

Nekovri Dynamics: software voor dienstverleners in de koel- en vrieslogistiek.

Microsoft technologie

Onze software is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV, de bedrijfsoplossing voor het midden- en kleinbedrijf. Dynamics NAV is zeer flexibel, en heeft de vertrouwde Microsoft look&feel, zodat uw medewerkers er gemakkelijk en prettig mee werken.

Microsoft’s ontwikkelteam werkt continu aan Dynamics NAV. Nieuwe mogelijkheden in Dynamics NAV, zijn ook beschikbaar in 3PL Dynamics en Nekovri Dynamics. Omdat al onze klanten altijd op de laatste software release werken, hebben zij allemaal de beschikking over de nieuwste mogelijkheden van Dynamics NAV.

Microsoft Dynamics NAV voor logistiek dienstverleners

alles-in-één

FMS, WMS, TMS, Douane en Finance

In onze software voor logistiek dienstverleners zijn WMS, TMS en FMS volledig geïntegreerd. Daarmee is de software een complete oplossing voor logistiek dienstverleners die Warehousing, Transport en Expeditie (Forwarding) doen, inclusief de bijbehorende douaneformaliteiten. Zo volgt u uw zendingen door het gehele logistieke proces en heeft u altijd inzicht op zowel klant- als zending-niveau.

Werkt

Overal

On Premise Logistiek Dienstverlening
On premise

Bij de on-premise-variant koopt u de software en installeert u het op een fysieke (eigen) server. In uw eigen pand, of extern, bij een datacenter. De hardware wordt dan beheerd door uw eigen IT-afdeling of door een externe partij. De software is in dit geval te benaderen binnen het local area network (LAN) van uw organisatie.

Cloud Logistiek dienstverlening
In de cloud

Staat uw software ‘in the cloud’, dan heeft u er geen omkijken meer naar. U betaalt een vast bedrag per maand. De software wordt geïnstalleerd in Microsoft Azure, de cloud van Microsoft en via een internetverbinding heeft u toegang, ongeacht waar u bent. Geen zorgen over de data & performance, want het IT-beheer is bij de maandelijkse prijs inbegrepen. Uw IT-afdeling beheert het systeem alleen functioneel.

Hybride logistiek dienstverlening
Hybride

Hybride is een combinatie van cloud en on-premise systemen. Bijvoorbeeld de logistieke software lokaal (on-premise) en andere software, zoals CRM-online, Office365 en Power BI in de cloud. Alles volledig geïntegreerd, dus de gebruikers merken niet in welke omgeving ze werken. Bovendien gebruiken ze voor alle systemen dezelfde inloggegevens, wel zo makkelijk!