Boltrics software

Stippel de route uit naar jouw droombaan.

Weinig werelden zijn zo complex als de logistiek. Voor leveranciers zijn hun goederen het meest waardevolle bezit. Geen wonder dat ze op elk moment exact willen weten wat ermee gebeurt en hoe ze er nog efficiënter mee om kunnen gaan. Dat vraagt om slimme IT-oplossingen én knappe koppen.

Als softwareontwikkelaar of consultant mag je je tanden zetten in de mooiste en meest uitdagende vraagstukken. We maken hier geen plannen voor in de la, maar werken samen aan praktische oplossingen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Die duidelijkheid zorgt ervoor dat je hier snel op de juiste plek komt: je doet wat je leuk vindt, waar je goed in bent en waar de klant mee vooruitkomt. Groei je in je vak, dan groei je ook door in ons bedrijf. Daar investeren we graag in met trainingen en persoonlijke aandacht. Wil jij je specialiseren in één of meerdere gebieden? Ervaring opdoen bij een andere afdeling? Of heb je internationale ambities? Bij Boltrics krijg je daar alle ruimte voor.

Geen enkele route is hetzelfde, check de ervaringen van jouw toekomstige collega’s:

Frans Kurvers | Boltrics
Frans Kurvers:
In maart ben ik als support consultant begonnen. Het idee was om vervolgens door te groeien naar succes consultant en het avontuur af te sluiten met de functie implementatie consultant. Maar mijn plan verliep iets anders. Na 5 maanden werd mij tijdens de evaluatie verteld dat ik klaar was om door te stromen naar customer succes. Daarnaast werd mij gevraagd wat ik zelf nou echt interessant vond? Er kwam namelijk een nieuwe functie projectmanager bij. Dit vond ik super gaaf! Ik heb er twee weken goed over nagedacht en vervolgens een weloverwogen keuze gemaakt: Dag plan, hallo projectmanagement, and so the story continues!
Wildrik Oosterhof, Developer
Ik ben in november 2018 begonnen op de Customer Support afdeling. Ik was helemaal niet bekend met de logistiek en dat maakte het best spannend. Een sprong in het onbekende, maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Het is een nuchtere en duidelijke wereld waar ik binnen no time mijn weg heb gevonden. Ook bij Boltrics zagen ze dat. Na drie maanden mocht ik al de overstap maken naar het Customer Success team. Maar stiekem had ik mijn hart al verloren aan het ontcijferen van technische vraagstukken. Ik stelde voor om richting development te gaan en een week later startte ik al op de afdeling Development. Deze flexibiliteit vanuit Boltrics vind ik erg prettig!
Lees meer over de route van Wildrik
Wildrik Oosterhof | Boltrics
Renaldo Baptista | Boltrics
Renaldo Baptista, Customer Success Consultant:
Bij Boltrics kreeg ik de mogelijkheid om een snelle overschakeling te maken van mijn logistieke salesrol bij Schiphol naar een logistieke ICT-functie bij Boltrics. Begin mei 2018 startte ik op de Support afdeling bij Boltrics en nog geen jaar later heb ik al de stap mogen maken naar Customer Success Consultant.

PS. Vraag je je af of er wel voldoende uitdaging bij ons ligt? Kijk dan even naar onze klantenlijst.