ERP

Support

Onze support afdeling staat klaar om u te helpen. We streven ernaar de vragen van klanten zo snel mogelijk te classificeren en in behandeling te nemen. Dit lukt ons op de volgende manier:

Contactgegevens support afdeling:

E-mail: support@boltrics.nl
Telefoonnummer: +31 (0)318 742 550

  • Een support call begint altijd met een e-mail. Per e-mail kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vragen aanmelden via support@boltrics.nl.
  • Zorgt u bij het aanmelden voor een duidelijke probleemomschrijving met een scenario wat Boltrics uit kan voeren om het probleem volledig duidelijk te krijgen.
  • Als antwoord op deze e-mail krijgt u een meldingsnummer. Dit nummer is van belang voor vervolg communicatie.

U mag van Boltrics binnen 8 werkuren een reactie verwachten per e-mail of telefoon. In het contract “onderhoud en support” dat u met Boltrics heeft afgesloten, staan verdere afspraken in detail weergegeven. Het kan zijn dat er telefonisch contact opgenomen wordt om mee te kijken. Hiervoor zal de supportmedewerker vragen om het programma Teamviewer op te starten waardoor het mogelijk is om met u mee te kijken.

Klik op bovenstaande (teamviewer) button voor het overnemen van uw werkplek (en kies daarna voor uitvoeren).

Escalatie

Uw accountmanager is uw contactpersoon voor vragen over producten, prijzen en onze dienstverlening. Boltrics spant zich tot het uiterste in om haar klanten optimaal te bedienen. Mocht u toch vertraging ondervinden of de dienstverlening willen bespreken, neemt u dan contact op met uw accountmanager via +31 (0)318 742 550.

Support portal

Indien gewenst, kan toegang gegeven worden tot onze support portal. Dit is een afgeschermde omgeving waar u de status van aangemelde problemen kunt volgen. Het is ook mogelijk om terug te zoeken in reeds opgeloste problemen, waardoor de support portal als kennisbron gebruikt kan worden.

Dringende problemen

Heeft u een dringend probleem? Stuur dan een e-mail naar support@boltrics.nl met een duidelijke probleemomschrijving. U ontvangt vervolgens automatisch een reply met het meldingsnummer waarmee u tijdens kantooruren direct telefonisch contact met ons kunt opnemen via +31 (0)318 742 550. Indien mogelijk zal een support medewerker direct met u meekijken.

Support buiten kantooruren

Op aanvraag is een uitgebreid support contract buiten kantoortijden beschikbaar.

Voorwaarden

Boltrics volgt bij de ondersteuning van haar producten de voorwaarden die Microsoft hanteert. Wij gaan met onze producten mee met de Microsoft Roadmap van Dynamics NAV. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat nieuwe versies of nieuwe functionaliteit, door Microsoft toegevoegd, ook voor u beschikbaar zijn.

Wensen

Voor wijzigingen in de inrichting of aanpassingen aan de programmatuur kunt u per e-mail een aanvraag indienen via request@boltrics.nl.

Benoem daarbij de bijzonderheden met betrekking tot de gewenste aanpassing. Na beoordeling ontvangt u van de afdeling Planning een budgetvoorstel voor de gewenste aanpassing/wijziging. Na goedkeuring van dit voorstel zal in overleg met uw organisatie de uitvoering worden gepland.