Functioneert uw software niet meer als voorheen? Vervelend, maar u bent bij onze supportafdeling gelukkig wel op het juiste adres. Samen met u proberen wij uw vraag zo snel mogelijk te classificeren en in behandeling te nemen. Zo kunt u weer werken zoals u gewend bent. Lees gauw verder om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Voor het vinden van de juiste oplossing moet allereerst de situatie duidelijk zijn. Met behulp van dit stappenplan voor de Windows client of de webclient levert u een optimale probleemomschrijving af, zodat u zo snel mogelijk een oplossing voor uw vraagstuk krijgt.
Geeft het systeem een foutmelding? In veel gevallen is hier een standaard werkwijze voor. Bekijk eens of u met behulp van deze blog het probleem kunt verhelpen. Maakt u zich geen zorgen als het u niet lukt, wij staan uiteraard met het gehele Support-team alsnog voor u klaar.
Onze support afdeling helpt u graag verder met software die gisteren nog wel werkte, maar vandaag niet meer. Nadat u een supportmelding indient, krijgt u binnen 8 werkuren een reactie per e-mail of telefoon. Verdere details vindt u in de overeenkomst die u met Boltrics heeft afgesloten. Om u optimaal te bedienen kunnen wij u telefonisch vragen om mee te kijken. Hiervoor zal één van onze collega’s u verzoeken om het programma Teamviewer of Microsoft Teams op te starten. Met deze programma’s kunt u vervolgens uw scherm delen. Klik op onderstaande buttons voor het instellen van Teamviewer of Microsoft Teams.
Wilt u uw aangemelde problemen volgen? Dan kunnen wij u toegang geven tot onze support portal. In deze afgeschermde omgeving kunt u de status van uw aangemelde problemen volgen. Daarnaast kunt u hierin reeds opgeloste problemen terugvinden, zodat deze portal als een kennisbron dient.
Heeft u een dringend probleem? Meld dit dan gedetailleerd in een mail aan support@boltrics.nl. Met het meldingsnummer dat u via een automatische reply ontvangt, kunt u tijdens kantooruren direct telefonisch contact opnemen. Vervolgens helpt één van onze support collega’s u verder.
Boltrics volgt bij de ondersteuning van haar producten de voorwaarden die Microsoft hanteert. Wij gaan met onze producten mee met de Microsoft Roadmap van Dynamics 365 Business Central. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat nieuwe versies of nieuwe functionaliteit door Microsoft toegevoegd ook voor u beschikbaar zijn.
Al onze collega’s doen hun uiterste best om uw software optimaal te laten werken. Mocht u toch vertraging ondervinden of de dienstverlening willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met uw accountmanager. Deze collega is uw contactpersoon over producten, prijzen én onze dienstverlening.
E-mail: support@boltrics.nl
Telefoonnummer: +31 (0)318 742 550
Bent u op zoek naar informatie over uw WMS? Of wilt u bijvoorbeeld meer weten over laadmeters? Doorspit de categorieën in ons kennisoverzicht en vind uw antwoord.