Boltrics software

Support

Functioneert uw software niet meer als voorheen? Vervelend, maar u bent bij onze supportafdeling gelukkig wel op het juiste adres. Samen met u proberen wij uw vraag zo snel mogelijk te classificeren en in behandeling te nemen. Zo kunt u weer werken zoals u gewend bent. Lees gauw verder om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

De snelste route naar een oplossing

Voor het vinden van de juiste oplossing moet allereerst de situatie duidelijk zijn. Met behulp van dit stappenplan voor de Windows client of de webclient levert u een optimale probleemomschrijving af, zodat u zo snel mogelijk een oplossing voor uw vraagstuk krijgt.

Los foutmeldingen moeiteloos zelf op

Geeft het systeem een foutmelding? In veel gevallen is hier een standaard werkwijze voor. Bekijk eens of u met behulp van deze blog het probleem kunt verhelpen. Maakt u zich geen zorgen als het u niet lukt, wij staan uiteraard met het gehele Support-team alsnog voor u klaar.

Uw scherm delen met Teamviewer

Onze support afdeling u graag verder met software die gisteren nog wel werkte, maar vandaag niet meer. Nadat u een supportmelding indient, krijgt u binnen 8 werkuren een reactie per e-mail of telefoon. Verdere details vindt u in de overeenkomst die u met Boltrics heeft afgesloten. Om u optimaal te bedienen kunnen wij u telefonisch vragen om mee te kijken. Hiervoor zal één van onze collega’s u verzoeken om het programma Teamviewer op te starten. Met dit programma kunt u vervolgens uw scherm delen. Klik op onderstaande button voor het overnemen van uw werkplek en kies daarna voor uitvoeren.

Support portal

Wilt u uw aangemelde problemen volgen? Dan kunnen wij u toegang geven tot onze support portal. In deze afgeschermde omgeving kunt u de status van uw aangemelde problemen volgen. Daarnaast kunt u hierin reeds opgeloste problemen terugvinden, zodat deze portal als een kennisbron dient.

Dringende problemen

Heeft u een dringend probleem? Meld dit dan gedetailleerd in een mail aan support@boltrics.nl. Met het meldingsnummer dat u via een automatische reply ontvangt, kunt u tijdens kantooruren direct telefonisch contact opnemen. Vervolgens helpt één van onze support collega’s u verder.

In koers met Microsoft

Boltrics volgt bij de ondersteuning van haar producten de voorwaarden die Microsoft hanteert. Wij gaan met onze producten mee met de Microsoft Roadmap van Dynamics 365 Business Central. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat nieuwe versies of nieuwe functionaliteit door Microsoft toegevoegd ook voor u beschikbaar zijn.

Bent u niet tevreden?

Al onze collega’s doen hun uiterste best om uw software optimaal te laten werken. Mocht u toch vertraging ondervinden of de dienstverlening willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met uw accountmanager. Deze collega is uw contactpersoon over producten, prijzen én onze dienstverlening.

Misschien dat dit u op weg kan helpen:

Blog

Ga nog slimmer om met uw tijd met keyboard shortcuts
U pakt dagelijks de snelste route naar uw werk, dus waarom zou u dit niet in uw dagelijkse werkzaamheden doen? Sneltoetsen versnellen uw standaard taken op termijn aanzienlijk.

Lees de blog

Microsoft Support

Van handige stappenplannen tot volledige kennisbanken
Microsoft zette voor Dynamics 365 Business Central een volledige support pagina op. Hier vindt u relevante tips, tricks en workarounds voor specifieke vraagstukken.

Bekijk de supportpagina van Microsoft

Kennisbank

Zoek relevante content op per branche en onderwerp

Bent u op zoek naar informatie over uw WMS? Of wilt u bijvoorbeeld meer weten over laadmeters? Doorspit de categorieën in ons kennisoverzicht en vind uw antwoord.

Ga naar de kennisbank

Support | Boltrics

Hoe kunt u onze collega’s van support het beste bereiken?

E-mail: support@boltrics.nl
Telefoonnummer: +31 (0)318 742 550

  • Een melding kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week aanmelden via support@boltrics.nl.
  • Met een duidelijke probleemomschrijving, inclusief scenario dat onze collega’s uit kunnen voeren, vergroot u de kans zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
  • Als antwoord op deze e-mail krijgt u van ons een meldingsnummer, welke u helpt ter referentie in vervolg communicatie. Hiervoor kunt u ons algemene telefoonnummer bellen.